Wij proberen de zorg in onze praktijk zó in te richten dat iedere patiënt goede zorg, tijd en aandacht kan krijgen. Om dit ook in de toekomst te kunnen blijven doen zijn er voor u en voor de praktijk paar belangrijke dingen veranderd. Onze manier van werken is dus anders geworden dan u van ons gewend was.
Wat verandert er voor u?
- Geen telefonische wachtrij meer maar zelf een terugbelafspraak inplannen
U krijgt de assistente niet meer aan de lijn als u ons belt. We werken met terugbelafspraken.
U hoeft dus niet meer lang in de telefonische wachtrij te staan maar kiest een tijdstip waarop u teruggebeld wordt. Op het afgesproken moment nemen wij contact met u op.
- Direct contact met de huisarts bij medische vragen
Voor vragen over uw gezondheid plant u zelf een terugbelafspraak in met uw huisarts. Zonder tussenkomst van de assistente. Met veel vragen kunnen we u direct helpen, zonder dat u naar de praktijk hoeft te komen. Als het toch nodig is om op het spreekuur te komen dan bespreekt de huisarts dit met u. Voor overige vragen kunt u zelf een terugbelafspraak met de assistente inplannen. De terugbelafspraak kunt u via de telefoon of via de website inplannen.
- Meer gebruiken van het patiënten-portaal
We zullen meer gebruik gaan maken van het patiëntenportaal. Via de website kunt u afspraken inplannen, maar ook herhaalrecepten aanvragen, bloeduitslagen bekijken, algemene vragen stellen en uw medische gegevens inzien.